Linea di pruduzzioni di fertilizzanti organici
Una linea di produzzione di fertilizzanti organici tipicamente include parechje fasi di trasfurmazioni, ognuna chì implica diverse macchine è equipaghji.Eccu una panoramica generale di u prucessu:
1.Stadi di pre-trattamentu: Questu implica a cullizzioni è a classificazione di i materiali organici per esse utilizati in a produzzione di fertilizzanti.I materiali sò tipicamente triturati è mischiati.
2.Fermentation stage: I materiali urgànichi misti sò poi posti in una cisterna di fermentazione o macchina, induve sò sottumessi à un prucessu di descomposizione naturali.Duranti sta tappa, i batteri scumpressanu a materia urganica in composti più simplici, producendu u calore è u diossidu di carbonu cum'è derivati.
3.Crushing and mixing stage: Una volta chì i materiali urgànichi sò stati fermentati, sò passati per un crusher è poi mischiati cù altri ingredienti cum'è minerali è oligoelementi per creà un fertilizante equilibratu.
4.Stage di granulazione: U fertilizante mistu hè poi granulatu cù una machina di granulazione, cum'è un granulatore di discu, granulatore di tamburi rotativu o granulatore di estrusione.I granuli sò tipicamente trà 2-6 mm in grandezza.
5.Drying and cooling stage: I granuli di novu furmatu sò siccati è rinfriscati cù una macchina di secca è rinfrescante, rispettivamente.
6.Screening è tappa di imballaggio: L'ultimu passu implica a screening di i granuli per caccià ogni particella oversized o undersized, è poi imballà in sacchetti o altri cuntenituri per a distribuzione.
U prucessu tutale pò esse automatizatu cù l'usu di un sistema di cuntrollu, è a linea di produzzione pò esse persunalizata per adattà à i bisogni specifichi di u fabricatore.